Träning

Idag ska jag ha mitt egna gympass här hemma på 30 minuter så det kommer bli lite crosstrainer, situps, armhävningar, benövningar, rumpövningar och den (ö)kända plankan. Dessutom ska jag se om jag inte kan fixa en guide på den så kallade trappövningen som är superbra för benen. Magövningarna gör jag givetvis för magmuskler vilket behövs eftersom jag sjunger mycket och använder mig av magstödet, och alla benövningarna (och crosstrainern) är ju som bekant perfekta för när du rider, läs mer om det här.

Rumpövningarna hittade jag på Sarah Tjulanders gamla blogg, ett tips för er som inte riktigt har klart för er vilka benövningar ni ska göra för muskler.
Idag, efter träningen, ska jag ut och rida - finally! Jag har nämligen haft en av mina bästa vänner på besök i en vecka (vi bor några timmar från varandra), så det har inte blivit någon ridning med tanke på att vi vill ta vara på tiden. Nu ska det dock bli ändring på det. :)

Kommentarer

Vi på Mandras hästar bryr oss inte om onödig kritik och uppskattar om du inte spammar kommentarsfältet. Skriv istället något som hör till inlägget. Tack på förhand!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än Maja och Sandra kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0