Kyra K

Jag har fått en dunjacka från Kyra K!

Jag är mycket av en nybörjare inom hästvärlden, inte minst om ridkläder, men att Kyra K är ett bra, "fint" märke har man ju fått lära sig. Därför är jag nu jätteglad att jag har fått en gammelrosa dunjacka från det märket. Min äldsta kusin, som fyller 20 i år, kan inte längre ha jackan eftersom är i X-Small, så lyckligtvis hittade min moster jackan i deras källare - den är nästan helt oanvänd - och jag har nu fått den.
Jag har inte den blekaste aning om från vilken kollektion den är, så det får ni "bildade" själva lista ut. ;)


Kommentarer

Vi på Mandras hästar bryr oss inte om onödig kritik och uppskattar om du inte spammar kommentarsfältet. Skriv istället något som hör till inlägget. Tack på förhand!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än Maja och Sandra kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0